Uvjeti prodaje

Načini plaćanja

Plaćanje u web-shopu Mr.EKO izvršava se u kunama. Cijene u web-shopu su maloprodajne,izražene u kunama i u njih je uključen PDV. Cijena proizvoda određena je pojedinačno za svaki proizvod.

Mr.EKO d.o.o. je ovlaštena mijenjati cijene proizvoda bez prethodne najave. Također, Mr.EKO d.o.o. je ovlaštena bez prethodne obavijesti i u svakom trenutku odrediti popust, dnevne, tjedne ili mjesečne akcije, akcije za pojedine grupe proizvoda ili za sve proizvode.

Sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su vrijedile prilikom sastavljanja ponude.

U web trgovini Mr.EKO, moguće je platiti na dva načina.

 1) Putem virmana ili opće uplatnice

2) Karticama MasterCard®, Maestro®, Visa, American Express®, Diners, Discover

Plaćanje virmanom ili općom uplatnicom

Ako ste odabrali plaćanje virmanom ili općom uplatnicom na vašu e-mail adresu poslati ćemo potvrdu narudžbe.
Mr.EKO d.o.o. će Vas kontaktirati po potrebi.

Ukoliko ste odabrali plaćanje proizvoda putem opće uplatnice, korisnik mora na uplatnici ispuniti sljedeće podatke:

Uplata na IBAN Mr.EKO d.o.o.: HR8923600001102706796

Poziv na broj: 99 – broj ponude

Primatelj:
Mr.EKO d.o.o.
Albrechtova 22, 10 000 Zagreb
OIB: 52510812017

Po zaprimljenoj uplati poslati ćemo Vam naručene proizvode. Naručeni proizvodi dostavljaju se kupcu u skladu sa uvjetima dostave.

Plaćanje kreditnim karticama

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica  putem interneta.
Kartice kojima možete izvršavati kupovinu su MasterCard®, Maestro®, Visa, American Express®, Diners i Discover.

IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE PLAĆANJA

Sklapanje i raskid ugovora

Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupovina proizvoda ili usluga putem web-shopa Mr.EKO uz plaćanje odgovarajuće naknade, odnosno cijene tog proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (ugovor sklopljen na daljinu) i to putem: internet narudžbe putem web-shopa.

Korisnik / kupac odlučuje da li želi da ga Mr.EKO d.o.o. informira o novim proizvodima, akcijama i novostima putem newslettera. Nakon registracije, korisnik će dobiti na e-mail adresu obavijest o uspješnoj registraciji.

Proizvode koje je moguće kupiti na www.mr-eko.hr nalaze se u Mr.EKO web trgovini, a uz svaki proizvod nalazi se kratki opis proizvoda, specifikacije proizvoda i cijena. Cijena i način dostave navedeni su pod uvjeti dostave.

Odabir željenog proizvoda se vrši dodavanjem proizvoda u košaricu. Ukoliko kupac izvrši kupnju proizvoda kojeg trenutno nema na stanju i ne možemo ga isporučiti, Mr.EKO d.o.o. će kontaktirati kupca radi dogovora o daljnjem postupanju (povrat novca, zamjena za neki drugi proizvod ili isporuku proizvoda kada bude dostupan na MrEKO web trgovini.) U košarici se nalaze proizvodi koje je korisnik / kupac dodao u košaricu zajedno sa cijenom (PDV uračunat). Ukoliko kupac želi završiti kupovinu, klikom na završi kupovinu, sustav vodi na stranicu gdje je potrebno upisati i potvrditi podatke.

Po izvršenju narudžbe kupac dobiva na svoju e-mail adresu potvrdu o narudžbi sa svim stavkama narudžbe, broju narudžbe i plaćanju. Također će dobiti na e-mail podatke o e-mail adresi ukoliko postoji potreba o izmjenama i broj info telefona na koji može kontaktirati u vezi informacija, izmjena itd. Ukoliko kupac izvršava plaćanje karticama, sustav će ga odvesti na CorvusPay stranicu za kartično plaćanje.

Upute za jednostrani raskid ugovora

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana od kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili,

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. 

Uvjet jednostranog raskida Ugovora je da kupljena roba nije korištena – ukoliko je predmet kupnje korišten, Mr.EKO d.o.o. će po primitku vraćene robe izvršiti procjenu stanja robe prema vidljivim znakovima upotrebe i sukladno tome odrediti koji će postotak povrata novca kupcu biti isplaćen. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastiti za primanje robe.

Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

Uvjeti dostave

Dostava GLS-om – Dostava za narudžbe iznad 300kn je besplatna za područje Republike Hrvatske. Za narudžbe ispod iznosa od 300kn dostava se naplaćuje 30kn. Narudžbe napravljene do 12h radnim danom bit će isporučene u roku od 1-3 radna dana, osim zaotoke. Dostava na otoke ovisi o redu plovidbe trajekta.Proizvode koji zahtijevaju režim hlađenja ne dostavljamo u druge dijelove Hrvatske osimZagreba.
Ukoliko želite poseban termin dostave Mr.EKO paketa proizvoda, molimo unesite napomenukako bismo mogli obavijestiti kurirsku službu GLS o detaljima dostave.

Preuzimanje robe u Mr.EKO dućanu – Za preuzimanje robe dostava se ne naplaćuje. Robu je moguće preuzeti u našoj trgovini u Zagreb tijekom radnog vremena trgovine.

Proces dostave

Dostavu vrši isključivo kurirska služba GLS. Proizvodi su pakirani u kutije za dostavu, kako se proizvodi ne bi oštetili prilikom transporta.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te ju kurirska služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

U slučaju da je kupcu isporučen paket s različitim proizvodima od onih koje je naručio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće, kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda, te je dužan vratiti krivo dostavljeni proizvod. U slučaju da Mr.EKO d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti naručene proizvode u navedenome roku, o tome će obavijestiti kupca radi dogovora o novom terminu dostave. U ovom slučaju kupac ima pravo na raskid ugovora.

Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod – račun, potvrdu o primitku pošiljke koju je obavezan potpisati. Potpisom na potvrdu o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja. Roba je osigurana od gubitka u dostavi.
Cijena dostave istaknuta je na stranicama Mr.EKO (www.mr-eko.hr) i PDV je uključen u cijenu.

Pregled paket proizvoda i vidljivi nedostaci i oštećenja

Kupac je dužan zaprimljeni paket pregledati na uobičajeni način, čim je to po redovitom tijeku stvari moguće (nakon primitka pošiljke bez vanjskih oštećenja), a o vidljivim nedostacima odmah obavijestiti Mr.EKO d.o.o. u roku od 3 dana, u suprotnom gubi prava koja mu pripadaju po toj osnovi.
Kada se pregled izvrši sa obje strane, kupca i Mr.EKO d.o.o., kupac je dužan primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti Mr.EKO d.o.o. odmah, u suprotnom gubi prava koja mu po toj osnovi pripadaju.

Skriveni nedostaci

Ako se nakon primitka proizvoda od strane kupca pokaže da proizvod ima određene nedostatke, koji se nije mogao utvrditi uobičajenim pregledom proizvoda prilikom preuzimanja proizvoda, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tome obavijestiti Mr.EKO d.o.o. u roku od 8 dana nakon otkrivanja nedostatka, računajući od dana kada je nedostatak otkrio.
Mr.EKO d.o.o. ne odgovara za nedostatke koji se pokažu nakon proteka dvije godine od prodaje proizvoda, a kod trgovačkog ugovora 6 mjeseci.

Reklamacije

Povrati

Prije sklapanja ugovora, korisnik / kupac ima mogućnost i obavezu pregledati opće uvjete korištenja www.mr-eko.hr.
Sukladno članku 77., stavak 1. zakona o zaštiti potrošača, korisnik može jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od predaje robe kupcu bez navođenja razloga. Korisnik nema pravo na jednostrani raskid ugovora kad mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje započinje uz izričiti prethodni pristanak te uz kupčevu potvrdu da je upoznat sa činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora, ako mu usluga bude u potpunosti
ispunjena. Sukladno članku 77., stavak 5. zakona o zaštiti potrošača, korisnik / kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode i obilježja robe.

Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju i s deklaracijom, te pripadajućim sadržajem, računom i ostalim popratnim sadržajem koji je stigao do kupca zajedno s robom. Mr.EKO d.o.o. utvrđuje uvjete povrata robe – postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda. Korisnik / kupac snosi trošak povrata robe.

Pravo na povrat

Mr.EKO d.o.o. ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati korisniku / kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.

Mr.EKO d.o.o. smatra da korisniku / kupcu nedostaci nisu mogli ostati nepoznati, ako su specifikacije proizvoda napisane u opisu proizvoda.

Mr.EKO d.o.o. ne odgovara za nedostatke, ako su nedostaci proizvoda jasno istaknuti i opisani.

 

U slučaju reklamacije molimo vas da nam javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. U slučaju povrata robe, kupac je dužan uputiti opravdanu reklamaciju putem e-maila na info@mr-eko.hr, pismeno na Mr.EKO d.o.o., Albrevchtova 22, 10 000 Zagreb ili telefonski na broj telefona 01/5620067. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju kupac ima prigovor, molimo da navedete i broj narudžbe, broj računa i svoje podatke.
Mr.EKO d.o.o. će potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor po članku 10. stavka 5. zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja prigovora.

U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.
Mr.EKO d.o.o. će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Mr.EKO d.o.o.
Kupac ima pravo na prigovor i povrat robe u sljedećim slučajevima:

-isporuka robe koja nije naručena

-isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu.
Molimo Vas da usporedite primljene artikle s računom i ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite Vašem dostavljaču jer naknadne reklamacije ne uvažavamo.
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (koji se nije mogao otkriti pregledom prilikom preuzimanja) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.
U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke.
Kupac je dužan uputiti reklamaciju Mr.EKO d.o.o. e-mailom na info@mr-eko.hr, pismeno na Mr.EKO d.o.o., Albrechtova 22, 10 000 Zagreb ili telefonski na telefon 01/ 5620067.

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 02. 2016. diljem cijele EU, sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme.
(https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage )
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.